aartsensinthestates.reismee.nl

Dag 7, Devils Tower

Vanochtend zijn we op tijd vertrokken via de scenic byway naar Sheridan, helaas weer een lange reis van zo'n 7 uur, maar je moet wat als je ergens wil komen... De route door het westelijk deel van de Black Hills was prachtig, met zelfs nog wat leuke charmante cowboyachtige dorpjes. We hebben een stop gehouden bij een bakkerij, waar Jip, Eduard en ik een taartje namen en Puk een salade. Die is het Amerikaanse vette eten al zat aan het worden, hahaha. Na een uur of 4 rijden, kwamen we aan bij Devils Tower. Dit is een bizar hoge kale rots zomaar ineens in the middle of nowhere. De Amerikanen geven er een duivelse betekenis aan en koppelen het aan aliens. Daarna zijn we via de snelweg verder gereden naar Sheridan, waar het regende. Volgens de beschrijving zou het een leuk stadje zijn, met een sfeervolle hoofdstraat, maar wij vonden het maar een troosteloze bende, misschien ook door het trieste weer. Ons hotel is erg luxe, de meisjes zijn lekker gaan zwemmen, Ed en ik een drankje gaan doen, terwijl er een wasje draaide. Toen alles weer schoon opgevouwen in de koffer kon, zijn we wat gaan eten en op tijd slapen. Morgenochtend rijden we, weer in een lange rit, naar Yellowstone. Helaas zijn de weersverwachtingen niet gunstig. Hopelijk valt het mee!

Reacties

Reacties

Wies

Hoi allemaal!
Ik had al een berichtje voor de reis achtergelaten maar ik begreep dat dat op de oude blog was. Hier in Engeland is het vanmiddag druilerig dus ik zit lekker een dagje 'thuis' te relaxen. Ik heb net jullie verhalen van de eerste week gelezen en dat klinkt allemaal heel erg goed. Wat hebben jullie al veel gezien!
Heel veel plezier in Yellowstone en de rest van de trip.
Liefs,
Wies

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!