aartsensinthestates.reismee.nl

Dag 1, de reis

Nadat we een drukke tijd achter de rug hadden met werk aan onze nieuwe overkapping en schuur en ik in mijn nieuwe functie, was het vandaag dan toch echt zo ver! Om 04.15 ging de wekker en om 05.15 uur stond de taxi voor de deur. Voorspoedige rit naar Schiphol, waar het ook nog eens rustig bleek te zijn. Om 07.15 waren we al door de douane heen en was er nog alle tijd voor koffie. Keurig op tijd om 9 uur vertrok onze vlucht van Lufthansa, afgehandeld door Air Dolomiti naar München. Die gasten zijn niet te verstaan, maar het was wel prima, zelfs met een mini ontbijt en 2 keer drinken. In München moesten we direct door naar de gate voor de volgende vlucht en moesten we zelfs nog met een trein. Ook deze vlucht van Lufthansa vertrok keurig op tijd om 11.50. Na een prima vlucht van 10,5 uur (heerlijk, die entertainment schermpjes, alle kids in het vliegtuig waren rustig) kwamen we om 14.20 lokale tijd aan in Denver, waar het maar liefst 36 graden is. Toen volgde de ellenlange rij voor de paspoortcontrole, konden we onze bagage ophalen en naar de huurauto. Weer een gladjakker die ons allerlei extra's wilde aansmeren, maar als echte Hollanders zeiden wij weer op alles nee. We kozen een mooie blauwe Hyundai sonata en reden in 10 minuten naar ons prachtige hotel. We hebben een heerlijke suite, met aparte woonkamer en slaapkamer. Daarnet mochten we ook nog eens gratis avondeten, wat een gemak. De meiden zijn meteen nog even gaan zwemmen en ik heb de koffers wat handiger omgepakt. Nu is het hier half 8, bij jullie thuis dus half 4 en zijn we na bijna 24 uur toch wel moe... Slapen dus! Morgen op naar nieuwe avonturen.