aartsensinthestates.reismee.nl

Dag 17, een lange reisdag

Vanochtend zijn we op tijd opgestaan voor eindelijk weer eens een ontbijt in het hotel, dat scheelt een hoop centen! Om half negen reden we weg voor een rit van ruim 6 uur, terug naar Denver. Gelukkig zijn de meiden er inmiddels behoorlijk aan gewend, dus het gaat soepel. Het landschap verandert steeds, er is genoeg te zien. Met alleen een korte stop voor koffie rijden we aan een stuk door, om rond Denver toch wel in de vrijdagavond spits te komen. Balen, we verliezen tijd, maar het valt mee. Om 3 uur zijn we bij de autoverhuur en moeten we afscheid nemen van de geweldige Sonata, wat een fijne auto! Op de luchthaven kunnen we onszelf inchecken en gaan we in de lange! rij voor de security check. Daarna een snelle hap bij de Mac en naar de gate, waar onze vlucht een uur vertraagd blijkt. Dan maar even de telefoon checken en dan blijkt dat we een heleboel gemist hebben! Roosmarije en Marco zijn ouders geworden van prachtig dochtertje Neva! Wat een leuk nieuws, en wat fijn dat alles goed is. Helaas is er ook minder goed nieuws. Coby blijkt een longbloeding gehad te hebben en in het ziekenhuis in Zwolle te liggen. Wat een schrik. En wat balen dat we dan zo ver weg zijn! Eduard belt met Bernice om de details te horen. We hopen dat het snel beter gaat! Onze vlucht vertrekt uiteindelijk anderhalf uur later dan gepland en om 00.30 uur landen we in NYC. De koffers hebben we snel, maar dan moeten we in de lange! rij voor een taxi. Om 2 uur komen we aan in ons hotel en kunnen we alleen nog maar snauwen tegen elkaar. Snel slapen dus, morgen verkennen we de big Apple!