aartsensinthestates.reismee.nl

Dag 18, New York City

Eduard en ik werden om 9.30 wakker, de meiden hebben we om 10.45 maar eens wakker gemaakt. Op weg kwamen we al snel langs een lekker Italiaans tentje waar we gebruncht hebben. Ondertussen heeft Eduard even met Marco gebeld om te horen hoe het allemaal was gegaan met de geboorte van Neva. We zijn vervolgens via Broadway, de m&m en Disney store naar Times Square gelopen, ons ondertussen verbazend over alle rare figuren die hier rondlopen. Daarna via het charmante Bryant park naar het Empire State Building, waar we al kaartjes voor hadden, dus zo voorbij de rij met de lift naar de 80e verdieping. Even wat foto's en door naar de 86e verdieping. Hoog! Wel heel gaaf, want precies toen kwam de zon door. Daarna via Grand Central Terminal, je bent een spoorkind of niet, naar de Trump tower, waar de meiden wel een fotootje van wilden, maar niet naar binnen. Toen via de zijkant van Central Park terug naar ons hotel. Zwemtijd! De zon scheen, dus het was heerlijk op het dakterras. Het water was wel nogal koud en we hadden honger. Douchen en weer lopen naar een restaurant. We kozen de Italiaan, waar een vreselijke mama de scepter zwaaide en Eduard opgewarmde taaie spaghetti kreeg. Dat werd geen fooi, wat ons betreft, maar helaas, het zat gewoon al bij de rekening. En maar liefst 18%...! Na 10 km lopen, wilden we wel liggen en dat doen we nu. Tot morgen maar weer!