aartsensinthestates.reismee.nl

Dag 11, Grand Teton en Salt Lake City

We beginnen vermoeid te raken... We werden pas om 8 uur wakker! Snel inpakken, een rap ontbijtje en op weg voor alweer een lange autorit, bijna 8 uur deze keer. Via de South entrance verlieten we Yellowstone, nadat we natuurlijk eerst nog even een bizon naast de auto hadden, hahaha. Yellowstone gaat dan naadloos over in Grand Teton national park, met prachtige ruige bergen en enorme meren. We hoopten nog een moose te spotten, want volgens de ranger hebben de meeste Yellowstone verlaten om naar Grand Teton te gaan. Tevergeefs, we hebben ze niet gezien. Over de reis valt verder niet veel te vertellen, behalve dat het echt wel lang was. We waren blij toen we om 18 uur in ons hotel aankwamen, wat ook nog eens poepie chique blijkt te zijn. We hebben een enorme kamer op de 15e verdieping en er zijn maar liefst 3 zwembaden. We zijn even wat gaan eten en daarna snel terug naar het hotel, want de meiden wilden natuurlijk zwemmen! Zij liggen in het water en wij zitten er lekker bij onze sites te checken en deze blog bij te werken. Terwijl ik dit type, is het nog zo'n 27 graden en het is hier nu 22 uur. Zo lekker slapen, want de bedden zijn hier wat ruimer, gelukkig!