aartsensinthestates.reismee.nl

Dag 12, Salt Lake City

Wat een heerlijke bedden! Helaas geen ontbijt erbij, dus na een taaie plak ontbijtkoek en een liga gingen we om 8.15 uur op pad voor een stevige wandeling naar Temple Square. Normaal gesproken oefent het mormoonse Tabernackle Choir in hun Tabernackle, maar in de zomer komen er zoveel meer mensen luisteren, dat ze uitwijken naar het conference centre. Een gigantische zaal waar 21.000 mensen in kunnen. Die zaten er niet, maar wel veel. We hebben kunnen luisteren naar een repetitie van een half uur, die geheel werd opgenomen voor broadcasting in Amerika. Het was prachtig! 400 koorleden en 200 orkestleden brachten 6 liederen ten gehore. Daarna zijn we eerst maar eens gaan ontbijten bij de Starbucks en toen weer terug naar de Temple Square, want we hadden al wel door dat er verder niet veel te beleven viel in Salt Lake City. Rond half één waren we wel uitgekeken en zijn we terug gegaan naar ons hotel, voor een heerlijk relaxte middag aan het zwembad. Het waaide keihard, dus ik ben zowaar verbrand. Om 4 uur zijn we naar een Nike store gereden, via een wasserette voor nog maar weer een wasje. Onderweg zag Eduard een Top Golf vestiging en werd helemaal wild! Daar moesten we heen! Na een paar Nike schoenen voor Eduard en een tas vol schone was op naar de Top golf dus. Eerst member worden, toen een lekkere maaltijd (alweer spinazie :-)) en daarna een uurtje afslaan. Uiteraard won Eduard, maar de drie meiden deden het helemaal niet slecht! Tevreden konden we huiswaarts voor een hopelijk lange nacht in dit heerlijke hotel.